امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Digital Transformation Trends for Delivering an Exceptional Customer Experience

The ever-increasing importance of customer experience has had a significant impact on today’s business leaders — from how they operate day-to-day processes to larger organizat ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E6C948348E7434F92136554B5F297DC&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fWebinars%2f1470-Digital-Transformation-Trends-for-Delivering-an-Exceptional-Customer-Experience.htm&c=6988464361467447976&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment