With the company growing in leaps and bounds, Zoom went shopping for a new cloud infrastructure vendor to help it with its growing scale problem. In a surprising choice, the company went with Oracle ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6DE716E0C5174B29993276DC58615D9E&url=https%3a%2f%2ftechcrunch.com%2f2020%2f04%2f28%2fin-surprise-choice-zoom-hitches-wagon-to-oracle-for-growing-infrastructure-needs%2f&c=4091347536355797298&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment