امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 28, 2020

Omnicom Group's (OMC) CEO John Wren on Q1 2020 Results - Earnings Call Transcript

Thank you for joining us on our first quarter 2020 earnings call, despite the difficulties posed by this crisis. On the call with me today is John Wren, our Chairman and Chief Executive Officer; and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=279ECAD6DE28424B8BEBC3F26BCDCB04&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4340729-omnicom-groups-omc-ceo-john-wren-on-q1-2020-results-earnings-call-transcript&c=14373937890429621253&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment