امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 25, 2020

Brightlink’s PBXCloud Allows Businesses of All Sizes to Make Calls from Anywhere

Businesses of all sizes can benefit from Brightlink PBXCloud, a premier VoIP telephone service from Brightlink. For decades, businesses around the world relied on traditional landline telephone ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB539C1AACE7486C8DFD7B9E2DDA6FC3&url=http%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2f4662046&c=6839425971014719899&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment