امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Aussie edtech vendor Classe365 hunts partners as it takes on the world

Australian education software vendor Classe365 has set its sights on becoming a global software giant and is looking at the channel to help achieve that growth. Classe365 developed a student and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E6C948348E7434F92136554B5F297DC&url=https%3a%2f%2fwww.crn.com.au%2fnews%2faussie-edtech-vendor-classe365-hunts-partners-as-it-takes-on-the-world-547320&c=8466638067690975832&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment