امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

Why Hotel Customer Relationship Management (CRM) Software Market may Turn as Winner after Covid-19 Scenario?

A new business intelligence report released by HTF MI with title Global Hotel Customer Relationship Management CRM Software Market Size Status and Forecast 2019 2025 is designed covering micro level ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=489399A856A1468A9BC08D4D99D94B71&url=https%3a%2f%2fwww.openpr.com%2fnews%2f2031557%2fwhy-hotel-customer-relationship-management-crm-software&c=2044225996912128585&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment