امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Merkle’s Craig Dempster On Becoming Global CEO Amid A Global Crisis

Merkle didn’t think twice about promoting longtime executive Craig Dempster to global CEO last week, sticking to a succession plan two years in the making. “We built a strategy and worked to execute ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E31D3862B14C4388BC1C034EBC1BE521&url=https%3a%2f%2fwww.adexchanger.com%2fagencies%2fmerkles-craig-dempster-on-becoming-global-ceo-amid-a-global-crisis%2f&c=15452814663027900130&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment