امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Adobe: World Class SaaS

Adobe is a world class SaaS play and a broad play on digitization in the early innings of advertising and at the center of creativity. Adobe offers a defensive ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E6C948348E7434F92136554B5F297DC&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4340293-adobe-world-class-saas&c=12465986960519565208&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment