امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 29, 2020

JW Player Launches Live Channels

Live Channels offers a workflow to reach and monetize audiences with compelling content across all devices and platforms, including web, mobile, over-the-top apps, and social. "We've seen a 400 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6DE716E0C5174B29993276DC58615D9E&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d140534&c=17417315253476001827&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment