امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

CLASQUIN: Q1 2020 Gross Profit Resilient in Face of Current Crisis

The highlight of Q1 2020 was by far the COVID-19 pandemic. As stated in our 21 April 2020 press release: We have, as a first step, taken the required measures to ensure the safety of our employees and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=489399A856A1468A9BC08D4D99D94B71&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2fclasquin-q1-2020-gross-profit-174000917.html&c=17392780451717879829&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment