Dynamic Yield, the provider of an AI-driven personalization platform, has unveiled a tool that it says allows brands to utilize the data it captures from email service providers (ESPs), ad networks, ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=95CB68E587C04037BE4BD560ED9E2579&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f350650%2fdynamic-yield-debuts-tool-to-help-email-marketers.html&c=16481542501323557266&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment