امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

Dynamic Yield Debuts Tool To Help Email Marketers Use Its Data

Dynamic Yield, the provider of an AI-driven personalization platform, has unveiled a tool that it says allows brands to utilize the data it captures from email service providers (ESPs), ad networks, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=95CB68E587C04037BE4BD560ED9E2579&url=https%3a%2f%2fwww.mediapost.com%2fpublications%2farticle%2f350650%2fdynamic-yield-debuts-tool-to-help-email-marketers.html&c=16481542501323557266&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment