امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, April 27, 2020

Revenue Grid Named a 2020 “Hot Vendor” in Sales Enablement by Aragon Research

MOUNTAIN VIEW, Calif. (PRWEB) Revenue Grid, a leading CRM-native customer engagement toolset that helps sales leaders achieve repeatable revenue, was recognized today by Aragon Research as one of its ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2E6C948348E7434F92136554B5F297DC&url=http%3a%2f%2fwww.greensheet.com%2fnewswire.php%3fnewswire_id%3d51621&c=4590448512742842787&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment