امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, April 28, 2020

LeanData Unveils New Go-to-Market Analytics Solution to Help Unleash Greater Revenue-Generating Potential in B2B

"With LeanData Engagement, the interactions of every buyer are automatically connected to the right accounts in CRM, thus unlocking truly holistic account-based marketing analytics. Engagement is an ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FCB9C2D4862E42B5B4B1160275CA151D&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fleandata-unveils-new-go-to-market-analytics-solution-to-help-unleash-greater-revenue-generating-potential-in-b2b-301048027.html&c=17824471590005729746&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment