امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, April 29, 2020

JEM Expands Board of Advisors; Adds New Consultants to its Management Consulting Division, Consultants Collective

JEM, the Silicon Valley-based global management consultancy and publishing group, announces an expansion of its Board of Advisors and new consultants to its management ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6DE716E0C5174B29993276DC58615D9E&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f20%2f04%2fp15915668%2fjem-expands-board-of-advisors-adds-new-consultants-to-its-management-consulting-division-consultan&c=13745969804853622051&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment