امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, April 30, 2020

Best VoIP for small business owners — whether you're WFH or not

In order to have a shot at being successful, every small business needs to be reliable. Investing in a VoIP service will go a long way to ensure this happens. Here are our top picks. Think of it like ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=489399A856A1468A9BC08D4D99D94B71&url=https%3a%2f%2fmashable.com%2froundup%2fbest-voip-for-small-business-owners%2f&c=13175586253200008831&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment