Sacramento employees were working remotely because of the novel coronavirus (COVID-19) pandemic when officials launched the new customer resource management (CRM) platform for their 311 customer ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=46BAC59C92F648109A90097A78859D16&url=https%3a%2f%2fwww.techwire.net%2fnews%2fsacramentos-new-crm-platform-for-311-center-improves-communication-transparency-inside-city-hall-and-out.html&c=7229305197692512129&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment