امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, April 25, 2020

Hotel CRM Software Market 2020 Emerging Trends, Growth Factors, Key Vendors and Forecast to 2026

A new research study has been presented by Market Research Intellect offering a comprehensive analysis on the Global Hotel ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=46BAC59C92F648109A90097A78859D16&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fhotel-crm-software-market-2020-emerging-trends-growth-factors-key-vendors-and-forecast-to-2026-2020-04-24&c=3049369028296928404&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment