امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 26, 2020

How the Retail Sector Is Reaping the Rewards of Data Analytics

In this contributed article, freelance human Avery Phillips discusses some of the most powerful ways that the use of analytics has transformed the markets from supply chain and marketing to customer ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A6EAC5B8D154244B63501A36BB6AD2F&url=https%3a%2f%2finsidebigdata.com%2f2020%2f04%2f25%2fhow-the-retail-sector-is-reaping-the-rewards-of-data-analytics%2f&c=1946545229676337291&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment