امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, April 26, 2020

Cloud Analogy to Host Webinar on the Importance of Client Management

Cloud Analogy, the leading Salesforce Silver Consulting Partner and Salesforce Development Company, has announced its upcoming action-packed and interactive webinar titled “Transform Your Approach To ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7A6EAC5B8D154244B63501A36BB6AD2F&url=https%3a%2f%2fwww.pr.com%2fpress-release%2f811055&c=15714644887851705525&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment