امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

Zuant Launches Lead Capture Solution for Android

Lead data is fed directly into their marketing automation and CRM systems for lead nurturing and sales follow-up. Zuant Vault ensures the very highest data privacy standards combined with an opt-in ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=60CB7AF3C6C3480D9F731FBA2808F161&url=https%3a%2f%2fwww.destinationcrm.com%2fArticles%2fReadArticle.aspx%3fArticleID%3d139987&c=5255468997677222623&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment