امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, March 27, 2020

iClick Interactive Releases iAudience Data Report on Chinese Internet User Behavior During COVID-19 Outbreak

PRNewswire/ -- iClick Interactive Asia Group Limited ("iClick" or the "Company") (NASDAQ: ICLK), an independent online marketing and enterprise data solutions provider in China, announced ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=60CB7AF3C6C3480D9F731FBA2808F161&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_technology%2ficlick-interactive-releases-iaudience-data-report-on-chinese-internet-user%2farticle_960c2cc9-0e91-5c73-91b3-5f420faa1cd6.html&c=15888199081438954225&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment