امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

UJET Announces Record Year and Exponential Growth of Contact Center Customer Service Platform

The 2018 CRM Service Rising Stars – Called out for earning $45 million in two funding rounds, and enhancing its customer service platform with over 238 innovative features since the company launch. St...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B246A40C14CC41659B0F239A18469FC8&url=https%3a%2f%2fwww.marketingdive.com%2fpress-release%2f20190116-ujet-announces-record-year-and-exponential-growth-of-contact-center-custome-2%2f&c=15109575642643074221&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment