امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

5 Facebook Lead Ad Examples to Learn From and Copy

When this ad type first debuted, it required marketers to export and import. But Facebook has been on a tear lately, adding new CRM integration partners in droves. You’ve seen the same stats for years ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1C5068E960EA424F854DEBDC0A7C1A06&url=https%3a%2f%2fwww.business2community.com%2ffacebook%2f5-facebook-lead-ad-examples-to-learn-from-and-copy-02164151&c=15850056017871813570&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment