امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

TCS Helps Infineon Transform part of its Global Sales Processes

TCS’ Next-generation Cloud-based CRM Platform on Microsoft Dynamics 365 CE to Enable Business Agility and Accelerate Sales Growth for Infineon FRANKFURT | MUMBAI, January 31, 2019: Tata Consultancy Se...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8692096F99164C33B90E0F74E768CC82&url=https%3a%2f%2fwww.tcs.com%2ftcs-helps-infineon-transform-global-sales-processes&c=4482787645521251416&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment