امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Healthcare CRM Market Size, Share, Report, Analysis, Trends & Forecast to 2026

Jan 31, 2019 (MarketersMedia via COMTEX) -- According to Stratistics MRC, the Global Healthcare CRM Market is accounted for $7.27 billion in 2017 and is expected to reach $28.89 billion by 2026 growin...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8692096F99164C33B90E0F74E768CC82&url=https%3a%2f%2fwww.marketwatch.com%2fpress-release%2fhealthcare-crm-market-size-share-report-analysis-trends-forecast-to-2026-2019-01-31&c=14827038628356889789&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment