امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Philadelphia-based Club OS Launches New Studio Fitness Product

Club OS Studio is an intelligent CRM product, featuring data-driven marketing automation to grow studios and empower their teams. Club OS believes its software can simplify studio workflows and reduce ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F366DB5D3644F8D93C1C0B542261663&url=https%3a%2f%2fwww.finanzen.ch%2fnachrichten%2faktien%2fphiladelphia-based-club-os-launches-new-studio-fitness-product-1027913141&c=14496278936968440494&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment