امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Bring it back: Returnly secures $8M Series A to make store returns easier

It will also work to integrate its platform with outside reverse logistics, e-commerce, loyalty and CRM platforms. Vilar said Returnly strives to sync shopper and merchant interests, as well as the de...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F366DB5D3644F8D93C1C0B542261663&url=https%3a%2f%2fwww.builtinchicago.org%2f2019%2f01%2f29%2freturnly-raises-series-and-credit-financing&c=8185077999352186790&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment