The company’s flagship product, notifiCRM, is the first interactive video-based customer relationship management (CRM) platform that allows anyone to create, distribute, post, track, and measure inter...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DD62D1E2278C4D3FADFA890FADA714D9&url=https%3a%2f%2fwww.bakersfield.com%2fap%2fnews%2fnfusz-teams-up-with-los-angeles-fire-department-for-march%2farticle_f23f8fad-67e2-5450-a1c5-7577bbd63484.html&c=14829675365004700719&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment