امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Marketers Need to Start Preparing for the End of the Digital Age and the New Era of Innovation

However, as computing became exponentially cheaper, marketers began to use it for research. Later came the Internet, banner ads, CRM and a thousand other things. The two computing architectures most l...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4EE85CF6EFFA4100A915EB5EF535588A&url=https%3a%2f%2fwww.innovationexcellence.com%2fblog%2f2019%2f01%2f31%2fmarketers-need-to-start-preparing-for-the-end-of-the-digital-age-and-the-new-era-of-innovation%2f&c=17341073257950200748&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment