However, as computing became exponentially cheaper, marketers began to use it for research. Later came the Internet, banner ads, CRM and a thousand other things. The two computing architectures most l...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4EE85CF6EFFA4100A915EB5EF535588A&url=https%3a%2f%2fwww.innovationexcellence.com%2fblog%2f2019%2f01%2f31%2fmarketers-need-to-start-preparing-for-the-end-of-the-digital-age-and-the-new-era-of-innovation%2f&c=17341073257950200748&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment