امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

House Buyers of America Reports Expansive Growth in 2018, Expects Rising Demand in 2019

At the end of 2018, the company completed a major migration of its CRM platform from a legacy system to an integrated, centralized database, laying the groundwork to rise to the next levels of success ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DFC9DE4D85104FE495CBFA8C2B63F2DB&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fhouse-buyers-of-america-reports-expansive-growth-in-2018-expects-rising-demand-in-2019-300786706.html&c=10120835036822611738&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment