امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Unlocking the connected CRM

The customer relationship management (CRM) capability of a competitive business in South Africa today needs to be a connected business platform. It must deliver continuous insight on customers and age...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C042B4790E7443BBA9D5D2DFB5745B67&url=https%3a%2f%2fwww.itweb.co.za%2fcontent%2fdgp45MaGmaLvX9l8&c=10963001129863996787&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment