امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Online Advertising Market to Witness Increased Incremental Dollar Opportunity During the Forecast Period

Online advertising uses numerous tools and techniques for online marketing functions which include sales CRM, e-commerce, e-mail, marketing automation, WCM, social CRM and web analytics. All these sof...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F366DB5D3644F8D93C1C0B542261663&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fonline-advertising-market-to-witness-increased-incremental-dollar-opportunity-during-the-forecast-period-1135476.htm&c=3845847243777611340&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment