امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Best Practices For Data Hygiene

A mere 33% of marketers feel they can rely on their CRM data to make decisions. Poor data quality costs the US economy approximately $3.1 trillion annually. As the old adage goes, “garbage in, garbage ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DD62D1E2278C4D3FADFA890FADA714D9&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2ffalonfatemi%2f2019%2f01%2f30%2fbest-practices-for-data-hygiene%2f&c=15810141348336023977&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment