امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Idea Generator: 3 Quantitatively Strong Companies With Vigorous Growth

The names are Amazon (NASDAQ:AMZN), Salesforce (NYSE:CRM), and Lam Research (NASDAQ:LRCX). With their own weaknesses and strengths, the three stocks look well positioned for attractive returns ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DFC9DE4D85104FE495CBFA8C2B63F2DB&url=https%3a%2f%2fseekingalpha.com%2farticle%2f4236767-idea-generator-3-quantitatively-strong-companies-vigorous-growth&c=2352761418181423510&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment