امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Beamery 5: Faster, Smarter, More Personal

This new release offers a vastly upgraded CRM experience and an even more powerful automation suite. Along with richer candidate profiles, smarter filters and enhanced Pages and Forms, these changes w...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F5B5EA8950B7484396DFA78F5C96B225&url=https%3a%2f%2fbeamery.com%2fblog%2fbeamery-5&c=5071468925347388858&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment