امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Ajmal, Capillary deal for customer engagement solutions

Ajmal Perfumes will tap a range of Capillary’s solutions in customer relationship management (CRM), loyalty and analytics for their retail outlets. As a strong brand in the personal care segment, Ajma...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F5B5EA8950B7484396DFA78F5C96B225&url=http%3a%2f%2fwww.tradearabia.com%2fnews%2fIND_350407.html&c=8344687421912018670&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment