امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

7 Greatest Benefits of Customer Relationship Management (CRM) Software in 2019

The reason is simple: Businesses live and die by their customers, and the rise of digitally driven business activity means there is a wealth of data to be used to better understand what customers want ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=F5B5EA8950B7484396DFA78F5C96B225&url=https%3a%2f%2fwww.itbusinessedge.com%2farticles%2fbenefits-of-crm.html&c=5869593709489543412&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment