امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

The Zacks Analyst Blog Highlights: Sony, Salesforce.com and Cisco Systems

Stocks recently featured in the blog include:Sony Corp. SNE, Salesforce.com, Inc. CRM and Cisco Systems, Inc. CSCO. Here are highlights from Wednesday’s Analyst Blog: Recent volatility has ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F366DB5D3644F8D93C1C0B542261663&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fzacks-analyst-blog-highlights-sony-134001995.html&c=539639457834258086&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment