امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

ATS vs CRM: Why do you need a Recruitment CRM?

Why do you need a Recruitment CRM? How is it different from your ATS? These are the questions on the lips of thousands of companies who are trying to get the best results from their recruitment. The A...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1C5068E960EA424F854DEBDC0A7C1A06&url=https%3a%2f%2fbeamery.com%2fblog%2fats-vs-crm%2f&c=11023630867151478482&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment