امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

5 Tips to Fully Leverage the Reach of SMS Marketing for Businesses

Stronger your SMS team is, greater the returns you will get through it. Know the customers You may use some CRM application to identify the success rate of your campaigns. A good CRM may help you to u...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=8692096F99164C33B90E0F74E768CC82&url=https%3a%2f%2fthecustomizewindows.com%2f2019%2f01%2freach-of-sms-marketing-for-businesses%2f&c=3996140640772773238&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment