امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

These 3 software companies are good bets during a slowdown, says Morgan Stanley

Software giants Microsoft MSFT , Palo Alto Networks PANW , and Salesforce CRM have surged in the last year—all handily outperforming the broader market—and Morgan Stanley believes there's more ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B246A40C14CC41659B0F239A18469FC8&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2f3-software-companies-good-bets-141500986.html&c=14047746710202381982&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment