امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

ACTO Emerges as a Leader in Life Sciences Commercialization; Closes Strong Calendar Year 2018 with 184% Revenue Growth and Doubled Customer Base

the need to consolidate various commercial applications in the fast-growing non-CRM category, and ACTO's three years of research analyzing field behaviors of over 5,700 top-performing reps and MSLs.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4EE85CF6EFFA4100A915EB5EF535588A&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2facto-emerges-leader-life-sciences-124000452.html&c=13978450382340479229&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment