امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Reimage What's Possible - How to Give Your Consulting Firm a Tech Transformation in 2019

Millennials have no interest in working at yesterday’s consultancies. So, if firms aren’t providing fully integrated CRM, finance, project & resource management and HRIS in a 100% cloud-based app, the...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DD62D1E2278C4D3FADFA890FADA714D9&url=https%3a%2f%2fwww.deltek.com%2fen%2flearn%2fblogs%2fconsulting%2f2019%2f01%2freimagine-what-is-possible&c=12856788308418055156&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment