امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

CRM Application Software market 2025 forecast by global major players and future demand explored in latest research

The CRM Application Software market size was xx million US$ and it is expected to reach xx million US$ by the end of 2025, with a CAGR of xx% during 2019-2025. Customer relationship management (CRM) i...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DD62D1E2278C4D3FADFA890FADA714D9&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fmarket-research%2fit%2f558796-crm-application-software-market-2025-forecast-by-global-major-players-and-future-demand&c=9525382650552269734&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment