امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

Great Customer Experiences Start With Great Employee Experiences

Chris Bucholtz has been an ECT News Network columnist since 2009. His focus is on CRM and other topics surrounding buyer-seller relationships. He is director of content marketing for NewVoiceMedia, an...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DFC9DE4D85104FE495CBFA8C2B63F2DB&url=https%3a%2f%2fwww.crmbuyer.com%2fstory%2f85821.html&c=9856868057218955859&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment