امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, January 31, 2019

Marketing Personalization Strategies You Might Be Missing

According to WordPress.com’s dashboard, more than 70 million new posts are created each month. Well, if you have a website, a CRM and an adaptive marketing platform, like Act-On, you have plenty of ma...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=3F366DB5D3644F8D93C1C0B542261663&url=https%3a%2f%2fwww.act-on.com%2fblog%2fmarketing-personalization-strategies%2f&c=2203597834992711349&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment