At the end of 2018, the company completed a major migration of its CRM platform from a legacy system to an integrated, centralized database, laying the groundwork to rise to the next levels of success ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1C5068E960EA424F854DEBDC0A7C1A06&url=https%3a%2f%2fwww.prnewswire.com%2fnews-releases%2fhouse-buyers-of-america-reports-expansive-growth-in-2018-expects-rising-demand-in-2019-300786706.html&c=10120835036822611738&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment