The Global Nonprofit CRM market is estimated to clock XX million at the end of 2018 and is forecasted to reach a valuation of XX million at the end of the forecast period from 2018-2025, as stated by ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B246A40C14CC41659B0F239A18469FC8&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fmarket-research%2fit%2f551071-nonprofit-crm-market-2018-trend-segmentation-and-opportunities-forecast-to-2025&c=8510644307318422789&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment