امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 16, 2019

Explore Nonprofit CRM market forecast to 2025

The Global Nonprofit CRM market is estimated to clock XX million at the end of 2018 and is forecasted to reach a valuation of XX million at the end of the forecast period from 2018-2025, as stated by ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B246A40C14CC41659B0F239A18469FC8&url=https%3a%2f%2fwww.whatech.com%2fmarket-research%2fit%2f551071-nonprofit-crm-market-2018-trend-segmentation-and-opportunities-forecast-to-2025&c=8510644307318422789&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment