امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, January 30, 2019

The Zacks Analyst Blog Highlights: Microsoft, Amazon and Netflix

This division, which includes Office, LinkedIn, and Dynamics CRM, saw its revenues pop 19% last quarter. MSFT's Intelligent Cloud revenues are expected to surge 19% to touch $9.295 billion. This close...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA082797582B4F0C90F46EA96E0EFEA2&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticle%2fthe-zacks-analyst-blog-highlights-microsoft-amazon-and-netflix-cm1089687&c=2727459663650736208&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment