The solutions segment is sub-segmented into connected electronic health record (EHR), connected billing, connected healthcare information system, CRM, ERP, collaboration tools and remote patient monit...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EA082797582B4F0C90F46EA96E0EFEA2&url=http%3a%2f%2fwww.sbwire.com%2fpress-releases%2fdigital-transformation-market-in-healthcare-is-projected-to-register-a-cagr-of-137-during-2015-2025-1134578.htm&c=5634470934111423214&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment